Voorbereidingen - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van HuntersinZuidAfrika - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van HuntersinZuidAfrika - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Ria

10 Augustus 2016 | Nederland, Dordrecht

Beste vrienden en familie,
Als jullie het leuk vinden kunnen jullie een beetje mee genieten van onze (Tim, Chris en Ria) vakantie naar Zuid Afrika. Af en toe zullen we iets op deze site plaatsen. Bij geen interesse gewoon de mail delete.

Bezig met de laatste voorbereidingen voor onze reis naar Zuid Afrika.
Net nog wat lekkers wezen kopen voor in het vliegtuig, wat muziek en films down (of up?) loaden. Alles ligt klaar, nu nog zorgen dat het in de koffers past.

We vliegen morgen om 10.25 uur naar Johannesburg.

• 10 Augustus 2016 - 17:07

Ellen Horvers:

Een hele goede vliegreis

• 11 Augustus 2016 - 08:15

Evert Van Eden:

We (Sylvia en ik) zullen jullie blijven volgen, alvast een goede reis en veel plezier!

• 13 Augustus 2016 - 12:06

Pa En Ma Van Eden:

jullie hebben een goede vliegreis gehad hoorde ik van ma.

Al de drakensbergen gezien ? Zijn de namen van plaatsen een beetje leesbaar

met die Zula namen ? Dat Amphitheater schijnt een bergmassief te zijn,dus geen

theater. Wel indrukkend zeker met toppen hoger als Tour de France bergen.

Net als Evert en Sylvia blijven we jullie volgen. Benieuwd naar het volgende verslag.

• 15 Augustus 2016 - 15:19

Ha Pa, je hebt je huiswerk aardig goed gedaan. Het Amfitheater is inderdaad een bergmassief. Echt mega. Super mooi., Vandaag onderweg prachtige gebergtes tegen gekomen. Dorpen waar alleen maar zwarte mensen lopen. Je voelt je dan echt een buitenstaander Verder nog wat kleine aapjes gespot onderweg. . Zojuist aangekomen in St. Lucia. Op naar het volgende avontuur. Morgen gaan we naar Sodwana bay (2,5 uur rijden). Chris en Tim gaan duiken. En ik waarschijnlijk lekker luieren op het stand.